Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, ha presidit al Palau de la Moncloa la reunió del Comitè de seguiment
EFE/Pool Moncloa/José María Cuadrado
151El president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, ha presidit al Palau de la Moncloa la reunió del Comitè de seguiment de la situació a Catalunya.
Sánchez ha estat acompanyat de la vicepresidenta en funcions, Carmen Calvo, i del ministre de l’Interior Fernando Grande-Marlaska.
Precisament, Grande-Marlaska ha comparegut davant els mitjans per qualificar la coordinació dels cossos policials.
El Balanç de Policies i Mossos ferits és ja de 288. En total ja s’han detingut 194 persones, dels quals 18 han ingressat a la presó de manera provisional.
#EnDirecto | Marlaska insiste en que "el Estado actúa" y ofrece un balance actualizado de las protestas en Barcelona:
– 288 agentes heridos
– 194 detenidos, de los que hasta el momento 18 han ingresado en prisión
– 267 vehículos policiales dañados https://t.co/Xe2oaYB8DE pic.twitter.com/hSOr5BVkIn— Europa Press (@europapress) October 20, 2019
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi