Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La sotssecretària del Ministeri de Justícia Cristina Latorre ha estat la primera representant del Govern de l'Estat a visitar les noves instal·lacions
La sotssecretària del Ministeri de Justícia Cristina Latorre ha estat la primera representant ministerial a visitar els nous jutjats d’Eivissa des de la seva obertura el passat 2 de desembre. Amb ella, un equip d’arquitectes, ha revisat les instal·lacions.
Latorre ha dit que el Ministeri encarregarà un informe de riscos laborals per saber si es pot canviar la ubicació de l’Institut de Medicina Legal i Forense en els nous jutjats de la plaça de sa Graduada després de les queixes dels forenses. En principi aquest espai havia d’anar al soterrani, però per problemes d’humitat, males olors i aïllament els treballadors que hi fan feina demanen el canvi.
S’estudiarà si es reubica o no i tot dependrà d’un informe de riscos laborals, perquè utilitzen productes químics de cert risc. També s’intentaran solucionar altres problemes denunciats pels treballadors de la Clínica Forense, com és la manca d’aïllament acústic o la circulació de persones.
El Ministeri també s’ha compromès a estudiar si es pot habilitar un Jutjat de Guàrdia sense haver d’esperar a la segona fase de les obres del Jutjat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles